onsdag 4. juli 2012

BODYROCK

Sitter her helt svett og skal kose meg med en mørk 86% sjokolade å en flaske vann, etter å ha hjelpt min mor med en hard treningsøkt.

Selv har jeg misshandlet rumpen min, lårene og leggene i dag. De skreik når jeg holdt på å ba om at jeg skulle lavær. For å faktisk klare å gjennomføre økten måtte jeg synge med til sangene for å prøve å distrahere meg fra smerten. Vist dere vil kan jeg legge ut treningsplanen? Bare legg igjen en kommentar viss dere vil se den, kan garantere dere sprett rumpe og stramme lår å legger!

Dagens middag ble Calazones. NAMM! Var kjempe godt. Kommer oppskrift på denne ut iløpe av morgendagen. Kjempe greie og enkel oppskrift, men som tar litt tid om en skal lage alt fra bunnen av slik jeg gjorde.


Namm namm !



Har dere noen middags tips??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)