onsdag 30. mai 2012

SUGAR SWEET

Hei folkens!

Sitter her å koser meg ilag med typen, som spiller Star Craft eller hva det nå heter, jeg var veldig flink når jeg prøvde! Tapte hele tiden <3




Til middag i dag ble det noen fantastiske kylling smørbrød med masse godt på.
Selv hadde vi:


  • Kylling
  • Salat
  • Hvitløksdressing
  • Tomat
  • Agurk
  • Mais
  • Paprika 
  • Brød

Daniel var sååå stolt over at hans såg ut som et annsikt! Er han ikke kreativ vel ;)

Herlig sunn middag som du blir god og mett av!





I det sisste har jeg hatt en syk sommer følelse, og ikke minst hatt kjempe lyst på IS, men den isen som selges i butikken er ikke akkurat den sunneste isen, så jeg bestemte meg for å ta saken i egne hender! Tok turen innom Nille og kjøpte to pakker med sånn Is pinne "maker" hvor du bare tar det du vil ha i og setter den i frysen.

Det eneste du trenger, er å slippe fantasien løs! Selv brukte jeg, jordbær, druer og kiwi som jeg kuttet opp, for så å ha appelsin juice oppi. Inn i fryseren noen timer å vips så har du en herlig, forfriskende is. Ikke nokk med det, men du får også i deg frukt noe som er bra for kroppen!




Har også tenkt å prøve meg på vaniljeis med forskjellige smaker. Har dere noen forslag til hvilke smaker jeg kan tilsette, så legg igjen en kommentar. XoXo




6 kommentarer:

  1. Mmmmmm, dette så jo bare herlig ut. Jeg tar gjerne en med banan smak når du kommer hjem igjen :)

    SvarSlett
  2. Jeg pleier også å lage is selv. Det er fantastisk godt! Somregel pleier jeg å blande appelsin, kiwi, sitron og jordbær i en blender, så hellet jeg det i "ispinneforma". Deler så opp bringebær i biter å putter det i forma, inn i fryseren og vips. Herlig is med masse frukt og gode smaker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja is er kjempe godt på denne årstida, men mange av kjøpe isene er så utrolig usunne en kan liksom ikke kose seg med en i ny og ne uten å få dorlig samvittighet. Så hjemmelaget is er knall! Må virkelig prøve din vri, høres kjempe godt ut! :)

      Slett
    2. Jeg er helt enig :) Jeg skal prøve din vri også, har aldri prøvd med druer før. (Den er ferdiglaget å står i fryseren nå) Gleder meg til å kose meg med is og god samvittighet i kveld :)

      Slett
    3. Åh du må fortelle meg hva du syntess om dem! Jeg personlig syntess druer var utrolig godt ilag med faktisk. Hadde ikke trodd de ble så godt som de ble :)

      Slett

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)