søndag 27. mai 2012

SUMMER FEELING

Endeig er jeg ferdig med eksamen! Så i helgen har det blitt feiring, Daniel har en eksamen igjen, mens jeg har bare muntelig som er om 1 måned.

I dag har vi vore å badet, og til middag ble det herlig grillmat. Må si jeg imponerte nesten meg selv med dette, herligt å kunne sitte ute å nyte middagen ilag med den jeg liker best å bruke tid ilag med <3






Elsker gutten min <3


Nå sitter vi her å koser oss med noe godt, å jeg skjeiet ut!  ja jeg vet.... ikke bra, men er tilbake for fult fra imorgen av! var bare siden vi har koset oss ekstra etter denne fæle uken med eksamen! måtte bare ta en skikkelig kose helg da :))










Hva gjør dere i det nydelige været? XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)