lørdag 19. mai 2012

I ♥ RÅ JUICE

Hei alle sammen! Endelig ny bloggplattform, håper denne fungerer bedre, men vil dere lese eldre blogginnlegg kan dere trykke HER for å komme til den gammle bloggen min!





Jeg har gledet meg til å dele dette med dere, for dere har kanskje merket (vist dere har følgt den andre bloggen) har jeg endret kosthold, jeg har funnet ut at jeg ødelegger kroppen med alt sukkeret, å all den usunne maten, så nå har jeg søkt mye rundt på nettet, sett mange YouTube filmer og funnet meg en ny livstil som jeg trivs med!
Jeg vil gi dere mye mer info angående kostholdet mitt senere vist dere er interesserte.

En av mine favoritt YouTube´re er Annie Jaffrey, bloggen hennes finner dere HER. Annie skriver mye om kosthold, og noe hun forguder er Rå Juice som det heter, dette går ut på at du lager juice av rå frukt og grønnsaker.

Etter å ha sett filmen om juice og hørt det Annie hadde og si startet jeg å gjøre en grundig "reseach" rundt på Juicer, og kom frem til at Phillips HR1861 med tanke på prisen! Vil virkelig anbefale den til alle dere som har tenkt å starte å lage juice!

Bilde hentet fra google


Noen grønnsaker som er gode og lage juice med er:
- Agurk
- Spinat
- Selleri
- Grønnkål


For en søtere smak tilsett:
- Gulerot
- Eple
- Druer
- Melon
- Appelsin

For mer smak:
- Sitron (som også gjør at juicen kan stå i opp til 3 dager)
- Ingefær





Bildene hentet fra google





Jeg vil anbefale å starte med mindre grønnsaker og mer frukt, og heller gradvis tilsette mer grønnsaker og mindre frukt etter som smaksløkene blir vandt med smaken!






Det å ha en sunn livsstil har positiv effekt på:
- Hud og Hår
- Hukommelse og Konsentrasjon
- Humøret 
og ikke minst den generelle velværen


Et sunnere kosthold vil også hjelpe mot hjerteinfarkt, type 2-diabetes og noen forekomster av kreft. Dette er noe Verdens Helseorganisasjon (WHO) har anslått.




Som dere ser er det viktig å ha et sunt kosthold og mange tror det er vanskelig, men går du inn for det og innser hva et usunt kosthold gjør med kroppen så er det å starte å trene, samt spise sunt ikke så vanskelig lengre. Ikke for meg vertfall! 
Så jeg vil anbefale dere alle å ta en titt på hva dere putter i munnen, mye av det passer bedre til en lørdag enn hverdagen :)




Er det noe dere lurer på er det bare å spørre!
xoxo Nadine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)