mandag 4. juni 2012

MAKEUP PASSION

Sminke er noe jeg bare ELSKER... Jeg har kansje det en vil kalle, litt overdreven interesse.. Kan lett bruke 3-4 timer på å stå å sminke meg, for deretter bare ta det rett av igjen...

Hvorfor? fordi jeg elsker det! Spesielt den følelsen av å ta av all den sminken igjen. Må være verdens herligeste følelse (Like godt som å ligge i armkroken til typen <3 )

Men hovudgrunnen må vel være at sminken tar tankene mine vekk fra alt som ikke betyr noe, men som likevel tar plass og ligger og "gnager" og irreterer meg. Jeg gjør liksom bare min greie, jeg gjør noe jeg vet jeg virkelig kan!





















Alle har vel noe de brenner mer for enn alt annet? Selv må det bli 3 ting jeg virkelig brenner for.. I rekkefølge må det bli:
  • Sminke
  • Helse og kosthold
  • Foto

Er det noe du brenner for? Legg igjen en kommentar under om hva du brenner for og hvorfor. XoXo

2 kommentarer:

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)