fredag 29. juni 2012

TUTORIAL - HVORDAN SMINKE VEKK ØYENBRYNENE




Dette er to kannon kule look´s til halloween, men på begge bildene må en vekk med øyenbrynene.
Jeg hadde aldri barbert av meg øyenbrynene for en kveld med moro.
Jeg vil heller ikke bruke masse penger på å kjøpe dyre produkter som "gjemmer" øyenbrynene.

Så hvordan kan jeg da gjøre det? Gå til en helt vanlig dagligvarehandel og kjøp deg en vanlig limstift, men HUSK det må stå på limen at den går ann å vaske av!

Det eneste jeg bruker utenom er en concealer, noe de fleste har, vertfall dem som driver med sminke. Har en det ikke kan en skaffe dette for lite og ingen ting.


Ellers er det eneste jeg bruker en hårføner til å føne det tørt, dette fordi jeg ikke orker sitte å vente på at det skal bli tørt. Til påføringen av limen og concealeren i tykkere lag brukte jeg bare noe jeg fant på kjøkkenet, men så lenge det er flatt, tynt og ikke så stort fungerer det. Feks kan du bruke en vanlig smør kniv.

Så enkelt og greit det du trenger er:

  • Limstift
  • Concealer
  • Hårføner
  • Kniv/ noe flatt
  • Svamp - dette til å "blende" ut concealeren.
Under finner du tutorialen på hvordan jeg gjør det. Er det noe du lurer på legg igjen en kommentar.






Er det andre toturials du gjerne ville sett? Send meg en mail her eller på youtube channelen min, eller legg igjen en kommentar under her eller på youtube filmen. :)

Å husk på "Du er vakrere enn noe annet i denne verden, og mer dyrebart enn den skjeldneste diamant eller perle." Xoxo Nadine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)