onsdag 20. juni 2012

EKSAMENS NERVER

Det har jeg hatt hele denne dagen! i hele går også, var redd for at jeg bare skulle få en 3er, eller verre... STRYKE.

Jeg kom frem kl 13:00 å eksamen var ikke før 14:00, men jeg var førstemann som skulle ut så det var da herligt.. Følte selv det gjekk greit, så stod å ventet ca 5 min etter eksamen for å få karakteren, kan låve dere jeg ble stum da jeg fikk vite hva jeg fikk!





Ble så ufatteligt glad! Tror enda ikke det har gått heeelt opp for meg, men følelsen er utrolig herlig.
Så etterpå ble det avgårde til Madla Senteret og shoppe litt, pluss en sjokolade milkshake. Måtte bare ha en belønning etter dette! Så nå sitter jeg å slapper av med musikk og en type som sitter å ser på noe gaming greier jeg ikke bryr meg om! Får håpe jeg består de andre også for da får jeg en tur til London av min kjære mor =D

Endelig ferdig! Noen som vil kjøpe den bare si ifra!



Elsker denne sangen



Har dere hatt eksamen i media1 ? Hvordan gikk det isåfall?

1 kommentar:

  1. Gleder meg også til en London tur, musical og denne gangen må vi bare få med oss golden eye. Gratulera !!!!!!!!

    SvarSlett

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)