søndag 24. juni 2012

SANKTHANS OG SLEKTSTREFF

Denne helgen har vi hatt slektstreff hvor vi var nermere 70 personer som møtte. Treffet varet i 3 dager, startet med kvelds samling med film og fortelling. Det var ikke så mange så møtte opp denne dagen, men det var en koselig kveld hvor det ble servert god gulasjsuppe, og det var litt drøs utenom.

Kveldens outfit


Lørdagen møttes vi kl hall 10 til frokost, vi var da litt mer avslappet rundt hverandre, i og med vi alt hadde hatt en kveld ilag, det var også flere som møtte denne dagen, samt noen som måtte reise hjem igjen. 
Etter frokost gikk jeg og typen min ilag med søskenbarne mitt med type og sønn hjem til med og såg filmen Bruce Almighty og slappet av, jeg måtte også gjøre ferdig slutten på Oreo kaken min som du kan finne oppskriften på HER
Kl hall 3 var det ned igjen på lunch/middag hvor det ble servert kjøttkake og etterpå dessert, hvor kaken min ble servert, og den forsvant virkelig fort! Tror nesten folk likte den! Etterpå var det quiz, leker, mer kake og snakking bland folket. 

Senere på kvelden tente vi et stort bål bak huset hvor alle satt og koset oss frem til regnet kom, da bar det ned for grilling, stol lek, og mye annet.

I dag bar det ned til frokost kl 11 for deretter og ta farvel med folket. Nå sitter jeg og typen og ser på America´s got talent. 

Alt i alt har helgen vore en suksess! Kjempe kjekkt og møte folket igjen, samt det var mye kjekkt som foregikk hele tiden. 
De har virkelig stått på de som har arrangert dette treffet, og de skal ha tusen takk for dette! 













Har dere hatt en fin helg? Hvordan feiret dere Sankthans?

2 kommentarer:

  1. Virker kjempe koselig :D og så fine bilder du tar! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åh tusen takk! Ja var virkelig en uforglemmelig helg!

      Slett

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)