tirsdag 12. juni 2012

INSPIRASJON

Har akkurat vore ute å jogget en time og forbrent noen kalorier, så nå sitter jeg å koser meg med en skål mager kesam og bringebær!

Har virkelig komt i gang med denne treningen nå!
Trener styrke og går tur annenhver dag, og jogger de andre dagene. Støl som bare det er jeg etter gårsdagens økt, men det føles herlig å tenke på jeg snart har klart å gå ned 10kg! å dette siden april ca.

Bare dette er et stort mål og en stor inspirasjon til å fortsette mot målet mitt som jeg enda er et stykke ifra. MEN, ingen ting skal hindre meg, jeg skal klare dette, jeg føler meg friskere og mer opplagt enn jeg noen gang har før, selv om det er dager som er tyngre enn andre så gir jeg meg ikke.
Så i går kveld satt jeg meg ned og fant bilder som virkelig inspirerer meg, og fant noen jeg syntess var veldig inspirerende.





Denne skal hengest på kjøleskapet!







Denne må bli favoritten tror jeg! 




Har dere et mål dere kjemper mot? Hva er isåfal deres inspirasjon til å fortsette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)