onsdag 30. april 2014

MY YOUTUBE CHANNEL

Heisann dere!
Tenkte bare informere dere som ikke alt viste det (de fleste vet det sikkert alt) at jeg har en youtube channel som dere kan finne ved å klikke HER, HER, eller HER 
Her legger jeg ut makeup tutorials av alle slag så skulle det være noe dere ønsker å lære så bare gi meg et vink så skal jeg få det til!
For øyeblikket er jeg enda ikke i stand til å gå opp hvor jeg har all sminken, men nå kan det se ut som om jeg blir sittende en god stund til så skal få typen min til å ta en del av det ned igjen slik at jeg kan få gjort noe i stede for å bare sitte her.
Så her har dere vertfall to av tutorialene mine så ta en titt å gå på youtube å husk å subscibe vist du vil holde deg oppdatert og liker du den så trykk liker da vel!


English:

Hey there! 
I just wanted to inform you guys who not already knew that I have a YouTube channel which you can find by clicking HERE, HERE, or HERE 
On my channel I post makeup tutorials and other stuff so if there is anything you want to learn,  just tell me and i will fix it!

At the moment I am not yet able to walk so I can't get up to the room I have all my makeup and it looks like I will be sitting here for a while so I have to get my lovely boyfriend to get some of it down  to me, when i get it I can do some tutorials instead of just sitting here. 
So here you have two of my tutorials, so please go take a look and remember to Subscibe if you wanna be updated and if you like my tutorials show some love by pressing the like button! x




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)