torsdag 3. april 2014

My new hair colour

Hei alle sammen!

Håper dere nyter det fine været, det er herligt å ha noen dager som er slik som disse, føler nesten at sommeren sånn smått har kommet!

Ellers tenkte jeg å dele med dere min nye favoritt, jeg er selv meget redd for å farge håret da jeg som yngre var hårmodell og endet opp med at de ødela hele hårbunnen min å etter det har jeg fått beskjed om at jeg må være veldig forsiktig når det kommer til å bleke håret så jeg pleier bare bruke produkter som er vennlige mot hode bunnen og som er mer som en glansvask enn noe annet så når vinteren kommer og jeg blir mørk ved rota så får jeg det skjeldent vekk..
Men nå har jeg funnet min favoritt! Garnier Olia i fargen 10.1 Very light ash blond


English: 

Hey Everyone! 

I hope you are enjoying the nice weather, its great to have some days like these it almost feels like the summer is right round the corner!

Othervice, I thought i would share my newest favorite in hair coloring. Im afraid of coloring my hair because of an incidence that happened when i was younger, i was a hair model and they ended up ruined my whole scalp afterward because of the coloring and after this I've been told i have to be careful when it comes to bleaching my hair so usually when I'm trying to do something with my hair i use products that are friendly to the scalp and when i try to get my dark roots away in the winter its so hard because i most often end up like a carrot.... But not anymore! Because now I've got Garnier Olia in the color 10.1 Very light ash blond

Min favoritt! / My new favorite



Det er første gang jeg ikke har merket jeg har farget håret i form av at det var null svie i hodebunnen og håret var like mykt som før jeg gjorde det! 

English:
Its the first time i haven't notice anything while coloring my hair, no burning in my scalp and my hair was just as soft as before i did anything with it.






Her ser dere før og etter, som du ser er den mørke toppen min helt forsvunnet og den passet perfekt med resten av håret det ble så bra at jeg faktisk ikke kan se forskjell nå å det hadde jeg aldri trodd skulle gå uten å gjøre det hos en frisør!
Så jeg er mega fornøyd må jeg si! 
Men ver obs på at selv om denne fungerte godt på meg så betyr ikke det at den trenger fungere like bra på andre det varierer, men som en ser av bildet over så var det stor hjelp for meg så av meg får den terningkast 6!

English:
Here you can see the before and after picture, as you can see my dark roots are all gone and it fits the rest of my hair perfectly! It fits so good that i can't see any different and i never thought that was possible without going to the hairdresser! 
But you have to be aware that although this worked well for me it does not mean it needs to work equally well for you because it varies, but as you can see from the pics above it was a great help to me so i give this one 6 of 6! 


Har noen av dere prøvd denne? Hva syness dere i såfall? /
Have you tried this? What are your experience?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)