søndag 11. mai 2014

GIVEAWAY ROUND 2

Bilde fra google / Pic from google



Hei folkens!

I helgen har jeg vore i konfirmasjon hos søsstera til typen min. Dette var en kjempe kjekk dag og jeg fikk treffe igjen mange av slektingene deres som jeg bare må få si er utrolig kjekke folk. Det ble mye mat og kaker så nå kjenner jeg at jeg ikke trenger noe søtt de neste ukene frem i tid for jeg tror nesten jeg har fått nok!

Men over til dagens tema. Jeg tenkte at dersom jeg når 250 likes på facebook siden min (som du finner ved å klikke HER) skal jeg kjøre igang en ny giveaway. Det blir en kjempe fin premie og noe som dere garranter kommer til å like! 

Så gå inn og lik og del siden min så kansje det blir du som blir den heldige vinneren når jeg arrangerer giveawayen!

Klikk på linken for å komme til facebook siden min: https://www.facebook.com/makeupnadine

English:

Hey Everyone! 
This weekend I have been in confirmation for my boyfriends sister, it was an amazing day and i got to meet up again with all their relatives and i have to say they are incredibly nice people. We had a lot of food and cakes so now i don't need anything sweet for the next few weeks!

But over to the theme of today. If I reach 250 likes on my Facebook page (which you can find by clicking HERE) I'll arrange a new giveaway on my Facebook page. Its a great prize and something that you're going to like!

So go like and share my Facebook page and maybe it will be you who will be the lucky winner of the giveaway when it starts.

Click on this link to go directly to my Facebook page; https://www.facebook.com/makeupnadine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar så blir jeg glad :)